Towar sprzedawany przez nas jest objęty gwarancją producenta.
Prosimy zawsze sprawdzić przy listonoszu/kurierze, czy paczka nie ma widocznych zewnętrznych uszkodzeń, ponieważ za zniszczenia powstałe przy przewozie odpowiada przewoźnik i to u przewoźnika należy w takim przypadku reklamować przesyłkę.
Jeśli towar ma wady fabryczne, prosimy o presłanie do nas uszkodzonego towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacji. Po przesłaniu na wskazany adres skontaktuje się z Państwem pracownik biura obsługi reklamacji w celu ustalenia dalszego postępowania.
Dział reklamacji w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania reklamacji rozpatrzy jej zasadność.
Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przekazana klientowi drogą telefoniczną.
Pracownik działu reklamacji skontaktuje się telefonicznie lub mailowo w sprawie ustalenia terminu i trybu dostawy/wymiany uszkodzonych elementów.
Podstawą uznania reklamacji jest dowód zakupu.
UWAGA:
Oferowane przez nas części przeznaczone są do montażu w warsztatach specjalistycznych.
Przypominamy, że nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki.
Formularz odstąpienia od umowy znajduje się tutaj.
Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś.
Opakowanie zwracanej części musi być właściwie zabezpieczone do transportu, nie może być w żaden sposób oklejone.
tel.: 63 263 31 01
kom.: 507 857 074
e-mail: sklep@lewian.pl
godziny pracy:
Pn-Pt: 8:00 - 18:00
Sobota: 8:00 - 13:00
Przesyłka kurierska:
Płatność przelewem - 16 zł
Płatność przy odbiorze - 20 zł
Paczkomaty 24/7 - 13 zł
Wysyłka zagranicza - Cennik